Πιο ‘καυτή» από ποτέ είναι η Rosie Huntington-Whiteley στη νέα της φωτογράφηση για το περιοδικό Muse. Η 26χρονη Βρετανίδα καλλονή αποκαλύπτεται μπροστά στον φωτογραφικό φακό του Guy Aroch και συγκλονίζει με την καλλίγραμμη σιλουέτα της και το προκλητικό βλέμμα της.

Το «ρόδο της Βρετανίας», όπως την αποκαλούν, εξέφρασε τον ενθουσιασμό της στο twitter για τη φωτογράφηση, ενώ δείχνει ότι βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ζωής της και της καριέρας της.

Σε παλαιότερη συνέντευξή της στο βρετανικό Elle θυμάται τα πρώτα της βήματα στον χώρο της μόδας. όταν την είχαν συμβουλεύσει να χάσει κιλά αν ήθελε να κάνει καριέρα. «Δεν θυμάμαι να έχω πρόβλημα με το σώμα μου κάποια εποχή, αλλά σίγουρα θυμάμαι ότι μου ζήτησαν να χάσω βάρος και σίγουρα αντιμετώπισα μεγάλο πρόβλημα μ’ αυτήν τη συμβουλή. Με πλήγωσε, ιδιαίτερα καθώς το εφηβικό μου λίπος εξαφανίστηκε όσο μεγάλωνα. Όταν ξεκίνησα το μόντελινγκ ήμουν σίγουρα πιο βαριά».




Πηγή Πηγή: real.gr