To διαψεύδει, ενώ αναφέρει "γεννήθηκα στην Καλιφόρνια..."!

Πρωταγωνιστεί στο "Fast and furious"! Ο λόγος για τον Πολ Γουόκερ!

Ο πιο hot πρωταγωνιστής του Fast & Furious Πολ Γουόκερ μιλάει αποκλειστικά στο Λονδίνο στο Γιώργο Σατσίδη και στην εκπομπή Movies & Stars του MTV Greece!

Ο ξανθός Καλιφορνέζος που καίει καρδιές σε ολόκληρο τον πλανήτη από το πρώτο κιόλας φιλμ των "Μαχητών των Δρόμων" αποκαλύπτει ότι η σύζυγός του είναι μισή Ελληνίδα και μισή Σουηδέζα. " Θεωρώ την κόρη μου μισή Ελληνίδα, η μητέρα της λέγεται Σωτηροπούλου.

Έχω έρθει στην Αθήνα στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και έχω επισκεφτεί ελληνικά νησιά όπως τη Μύκονο και την Σαντορίνη. Οι διακοπές μου στην Ελλάδα ήταν μαγικές!". Ο Πολ Γουόκερ μιλάει και για την καταγωγή του καθώς επίσημα το imdb αναφέρει ότι η καταγωγή είναι Αλβανική. " Δεν είμαι Αλβανός, λέει ο Πολ Γουόκερ, " γνωρίζω, ωστόσο ότι στο ίντερνετ γράφεται ότι κατάγομαι από εκεί. Η αλήθεια όμως είναι ότι είμαι μισός Γερμανός και μισός Ιρλανδός. Γεννήθηκα βέβαια στην Καλιφόρνια.

Λάτρης του σερφ και ακαταμάχητος καρδιοκατακτητής, ο Πολ Γουόκερ στέλνει μήνυμα μέσω του MTV στις θαυμάστριες του λέγοντας χαρακτηριστικά " I ll be back to Greece very soon!"



Πηγή Πηγή: alepoy.blogspot.gr