Για το ατύχημα που την καθήλωσε επί οκτώ ολόκληρους μήνες σε αναπηρικό καροτσάκι και πήρε την απόφαση να χάσει τα περιττά κιλά της μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της στην εφημερίδα Espresso και το περιοδικό "Like" η γνωστή καθηγήτρια φωνητικής Τζούλι Μασίνο.

«Έγινε λόγω ενός ατυχήματος. Ήμουν στην Κύπρο για ένα σόου και το βράδυ βγήκαμε όλη η ομάδα της εκπομπής σε ένα νυχτερινό κέντρο, όπου τραγουδούσε ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου και με κάλεσε στην πίστα. Ενώ τραγουδούσα, άρχισαν να μου πετάνε λουλούδια από παντού. Εκεί γλίστρησα από τη σκηνή κι έπεσα μπρούμυτα κάτω. Το ότι αυτή τη στιγμή ζω το οφείλω σε θαύμα. Έκανα εξετάσεις και μου είπαν ότι έσπασα τον 5ο δίσκο. Για να μετακινηθώ έπρεπε να χρησιμοποιώ αναπηρικό καροτσάκι για οκτώ μήνες», είπε η καθηγήτρια φωνητικής του "Fame story".

Όσο για το πώς πήρε την απόφαση να χάσει περίπου είκοσι κιλά λέει: «Θυμάμαι ήταν παραμονή Πρωτοχρονιάς το 2009, κοίταζα το βουνό στο μπαλκόνι του σπιτιού μου και είπα «δε θέλω να πεθάνω έτσι, δε θέλω να βρίσκομαι σε αυτή τη κατάσταση. Θα πολεμήσω». Έτσι πήρα την απόφαση να αδυνατίσω», λέει και συνεχίζει: «Τους πρώτους μήνες έχασα 12 κιλά. Μετά έκανα ένα διάλειμμα για έναν μήνα. Συνέχισα και μέσα σε 12 μήνες έχασα 18 κιλά. Επίσης, μόλις σηκώθηκα από το καροτσάκι, έβαλα τη γυμναστική τη ζωή μου. Και τέλος έπαθα και διαβήτη. Είχα σάκχαρο για δέκα χρόνια αλλά δεν ήταν πολύ υψηλό, δεν ήταν κάτι που έπρεπε να προσέχω πολύ. Μια μέρα τον Μάρτιο δεν ένιωθα καθόλου καλά και πήγα στη γιατρό μου, Τζοβάνα Σπήνα, η οποία με έσωσε. Έκαναν εξετάσεις και είχα σάκχαρο 400 και πίεση 16 από το πολύ στρες και το άγχος. Φοβήθηκαν για την υγειά μου, μήπως πάθω εγκεφαλικό και μου χορήγησαν αμέσως ινσουλίνη. Μέχρι τώρα έχω χάσει 23 κιλά, πάω για τα 30 και είμαι καλά με τον εαυτό μου».



Πηγή Πηγή: markos.tv