Ξεκινώντας τη νέα χρονιά η Σφακιανάκης ΑΕΒΕ προχωρά σε μείωση τιμών στο δημοφιλέστερο μοντέλο της Suzuki, το νέο Swift. Στο νέο τιμοκατάλογο οι εκδόσεις του σουπερμίνι εμφανίζονται χαμηλότερες από 80 έως 280 ευρώ, ενώ μέχρι τα τέλη Μαρτίου η Suzuki κάνει δώρο τα Τέλη Κυκλοφορίας στις diesel εκδόσεις, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερο όφελος στον αγοραστή. Παράλληλα, προσφέρονται τιμές που ξεκινάνε από 8.990 ευρώ (έκδοση 3dr GL βενζίνης) για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Στις προσιτές και πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων με τα 94 άλογα, όλες με επτά αερόσακους και σύστημα ελέγχου ευστάθειας στον βασικό εξοπλισμό, τώρα έχει προστεθεί και μια νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση. Το Swift 1.3 diesel είναι εξοπλισμένο με πετρελαιοκινητήρα τελευταίας τεχνολογίας με turbo και σύστημα ψεκασμού common rail. Με χωρητικότητα 1,3 λίτρων, αποδίδει 75 ίππους και 190 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή εμφανίζεται μόλις στις 1.750 rpm και παραμένει διαθέσιμη στο ωφέλιμο εύρος των στροφών, ώστε να ευνοείται η κίνηση εντός πόλης και η οικονομία καυσίμου. Ταυτόχρονα, με τη μέση κατανάλωση στα 4,2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, η Suzuki υπόσχεται αυτονομία που μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 1.000 km με ένα ρεζερβουάρ. O turbodiesel του Swift είναι συμβατός με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 μόλις 109 gr/km πληροί με ευκολία τα όρια του Πράσινου Δακτυλίου της Αθήνας, όντας ένας από τους καθαρότερους κινητήρες της κατηγορίας του.
Το 2012, σε μια δοκιμαζόμενη από την ύφεση αγορά, το συνολικό μερίδιο της Suzuki στην Ελλάδα έφτασε το 3,9% έναντι 3,2% το 2011, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 21,9%. Ειδικότερα, με αιχμή τα Swift, Alto, Splash και SX4 το μερίδιο αγοράς της Suzuki στις λιανικές ταξινομήσεις ανήλθε το 2012, σε 4,5% έναντι 4,1% το 2011 (αυξημένο κατά 9,7%), δίνοντας στη Suzuki την 8η θέση στην αγορά.
Πηγή: 4troxoi.gr
Στις προσιτές και πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων με τα 94 άλογα, όλες με επτά αερόσακους και σύστημα ελέγχου ευστάθειας στον βασικό εξοπλισμό, τώρα έχει προστεθεί και μια νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση. Το Swift 1.3 diesel είναι εξοπλισμένο με πετρελαιοκινητήρα τελευταίας τεχνολογίας με turbo και σύστημα ψεκασμού common rail. Με χωρητικότητα 1,3 λίτρων, αποδίδει 75 ίππους και 190 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή εμφανίζεται μόλις στις 1.750 rpm και παραμένει διαθέσιμη στο ωφέλιμο εύρος των στροφών, ώστε να ευνοείται η κίνηση εντός πόλης και η οικονομία καυσίμου. Ταυτόχρονα, με τη μέση κατανάλωση στα 4,2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, η Suzuki υπόσχεται αυτονομία που μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 1.000 km με ένα ρεζερβουάρ. O turbodiesel του Swift είναι συμβατός με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 μόλις 109 gr/km πληροί με ευκολία τα όρια του Πράσινου Δακτυλίου της Αθήνας, όντας ένας από τους καθαρότερους κινητήρες της κατηγορίας του.
Το 2012, σε μια δοκιμαζόμενη από την ύφεση αγορά, το συνολικό μερίδιο της Suzuki στην Ελλάδα έφτασε το 3,9% έναντι 3,2% το 2011, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 21,9%. Ειδικότερα, με αιχμή τα Swift, Alto, Splash και SX4 το μερίδιο αγοράς της Suzuki στις λιανικές ταξινομήσεις ανήλθε το 2012, σε 4,5% έναντι 4,1% το 2011 (αυξημένο κατά 9,7%), δίνοντας στη Suzuki την 8η θέση στην αγορά.
Πηγή: 4troxoi.gr