Μερικοί άνθρωποι παραμιλούν στον ύπνο τους, άλλοι υπνοβατούν. Αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις ατόμων που κάνουν σεξ στον ύπνο τους!

Η Sexsomnia είναι μια κατάσταση, που πρόσφατα αναγνωρίστηκε από τους ειδικούς, κατά την οποία ο άνθρωπος που την παθαίνει συχνά δεν θυμάται καν τι έχουν κάνει. Οι 27χρονοι Kelly Rampling και Stephen Davis, είναι ζευγάρι εδώ και πέντε χρόνια και εχουν έναν γιο δύο ετών, τον Harrison, τον οποίο πιστεύουν ότι συνέλαβε η Kelly όταν είχε σεξουαλική επαφή με τον Stephen στον ύπνο του.

Η Kelly λέει:

«Την πρώτη φορά που ο Stephen με ρώτησε αν μου είχε κάνει σεξ τα ξημερώματα, νόμιζα ότι ήταν απλά ήθελε να ξαναζήσει τη στιγμή.

«Δεν θυμάσε;» του είπα. «Τίποτε», μου απάντησε. Αργότερα μου εξήγησε ότι κάτι του ερχόταν στο μυαλό ότι είχαμε κάνει σεξ, αλλά δεν θυμάται αν πραγματικά το είχαμε κάνει.

Ημασταν μαζί τρεις μήνες και πάντα ο Stephen, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα μου έκανε σεξ στις τρεις τα ξημερώματα!

Αρχισα να παρατηρώ ότι το σεξ στη μέση της νύχτας ήταν πολύ διαφορετικό από τον τρόπο που κάναμε έρωτα σε άλλες ώρες. Δεν υπήρχαν φιλιά, δεν είχε ερωτικά παιχνίδια, δεν είχε συναίσθημα. Ηταν… πηδάω, τελειώνω, σας ευχαριστώ κυρία μου.

Μια νύχτα προσπάθησα να μιλήσω με τον Stephen την ώρα που το κάναμε, αλλά η ματιά του ήταν παγωμένη και δεν πήρα απολύτως καμία απάντηση. Ηταν σαν να έκανα σεξ με ένα ζόμπι.

Τότε κατάλαβα ότι ο Stephen έκανε σεξ στον ύπνο του. Πάνε πέντε χρόνια από τότε, έχουμε μια υγιή σεξουαλική ζωή, καθώς κάνουμε σεξ τέσσερις με πέντε φορές την εβδομάδα, αλλά ο Stephen ακόμα υποφέρει από sexsomnia.

Τώρα που έχουμε το παιδί με ενοχλεί που ο Stephen με ξυπνάει για να μου κάνει σεξ. Είναι εξαντλητικό. Οταν έχω διάθεση ανταποκρίνομαι, αλλοιώς τον σπρώχνω και τον γυρνάω από την άλλη πλευρά. Κάνει ένα μορφασμό απογοήτευσης και πέφτει για ύπνο.

Πάντως πριν λίγο καιρό είχα και εγώ ένα επεισόδιο sexsomnia. Ξύπνησα στη μέση της νύχτας και κατάλαβα ότι είχα καβαλήσει τον Stephen και κάναμε σεξ. Σοκαρίστηκα και τραβήχτηκα απότομα από πάνω του. Μισώ το να μην μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου.

Πάντως θέλω να τελειώνουμε με αυτό. Μου αρέσει να κάνω σεξ μαζί του, όταν το καταλαβαίνει και ο ίδιος και όχι στον ύπνο του».

Τι λέει όμως ο Stephen;

«Με σοκάρει το γεγονός. Δεν μου είχε ξανασυμβεί με καμία άλλη γυναίκα πριν από την Kelly. Ομως και καμιά άλλη δεν με είχε τραβήξει τόσο πολύ όσο αυτή.

Εχουμε μια υπέροχη σεξουαλική ζωή και σχεδόν πάντα αφού κάνουμε σεξ πέφτω για ύπνο και σκέφτομαι το τι κάναμε. Υποθέτω ότι την ονειρεύομαι και αρχίζω να τη θέλω στον ύπνο μου.

Κάτι θυμάμαι το πρωί και τότε ρωτάω την Kelly να μου το επιβεβαιώσει. Οι φίλοι μου γελάνε όταν τους το λέω. Δεν θα γέλαγαν όμως αν συνέβαινε σε συτούς.

• Καναδοί επιστήμονες αναφέρουν ότι ένας στους δώδεκα ανθρώπους έχει σεξουαλική δραστηριότητα στον ύπνο του.

• Η Sexsomnia περιλαμβάνει και την αυτοικανοποίηση στον ύπνο.

Πηγή Πηγή: kamarinia.gr