Το ραντεβού μας, για την πρώτη γνωριμία με την προσιτή… Octavia, κλείστηκε στην πανέμορφη Βρατισλάβα της Σλοβακίας και οι πρώτες μας εντυπώσεις από τη σύντομη συμβίωση με το νέο μοντέλο της τσέχικης φίρμας, είναι αν μη τι άλλο θετικές…
Το νέο Rapid, το 7ο μοντέλο στη γκάμα της Skoda, έχει ως στόχο του όχι μόνο να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας αλλά και να βοηθήσει όσο μπορεί τη τσέχικη φίρμα ώστε να σπάσει το φράγμα των 1 εκ. πωλήσεων μέσα στο 2013! Αισθητικά, εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, η οποία από δω και στο εξής θα περάσει σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της γκάμας, αρχής γενομένης από τη νέα Octavia. Το αμάξωμα των 4,4 μ. του Rapid καταφέρνει χάρη στον όμορφο σχεδιασμό του (δεν είναι το κλασσικό σεντάν αλλά ούτε και το καθαρόαιμο χάτσμπακ…) να κρύψει έντεχνα τις διαστάσεις του, με το μεταξόνιο όμως των 2,6 μ., να υπόσχεται ευρυχωρία κινήσεων στο εσωτερικό, αντίστοιχων, με αυτών της Octavia5! Το κερασάκι βέβαια στην τούρτα είναι ο τεράστιος χώρος φόρτωσης. Υπό κανονικές συνθήκες ο όγκος του ανέρχεται στα 550 λτ., ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (δημιουργείται βέβαια μικρό σκαλοπάτι…) εκτοξεύεται στα 1.490 λτ. Όσον αφορά το τεχνικό σκέλος, όλα τα μηχανικά μέρη του νέου Rapid προέρχονται από τα ράφια του ομίλου VW. Για την κίνηση του μοντέλου, φροντίζουν 4 κινητήρες βενζίνης και 3 ντίζελ. Στη χώρα μας βέβαια, από τα τέλη του 2012 όπου και θα εισαχθεί επίσημα το μοντέλο, θα κυκλοφορήσει με τον 1.200άρη TSI των 105 ίππων και τον 1.4 TSI με τους 122 ίππους. Όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, ο γνωστός 1.600άρης TDI με τους 90 και 105 ίππους θα δίνει κανονικά το παρών, ενώ μέσα στο 2013 θα ακολουθήσει και GreenLine έκδοση με ακόμα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Αν και επίσημα δεν ανακοινώθηκε η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθηθεί στο νέο Rapid, οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας άφησαν να εννοηθεί πως γίνονται προσπάθειες ώστε η έκδοση με τον TSI κινητήρα των 105 ίππων (η βασική έκδοση δηλαδή) να εκκινεί από τα 14.000 ευρώ!
Πηγή: 4troxoi.gr
Το νέο Rapid, το 7ο μοντέλο στη γκάμα της Skoda, έχει ως στόχο του όχι μόνο να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας αλλά και να βοηθήσει όσο μπορεί τη τσέχικη φίρμα ώστε να σπάσει το φράγμα των 1 εκ. πωλήσεων μέσα στο 2013! Αισθητικά, εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, η οποία από δω και στο εξής θα περάσει σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της γκάμας, αρχής γενομένης από τη νέα Octavia. Το αμάξωμα των 4,4 μ. του Rapid καταφέρνει χάρη στον όμορφο σχεδιασμό του (δεν είναι το κλασσικό σεντάν αλλά ούτε και το καθαρόαιμο χάτσμπακ…) να κρύψει έντεχνα τις διαστάσεις του, με το μεταξόνιο όμως των 2,6 μ., να υπόσχεται ευρυχωρία κινήσεων στο εσωτερικό, αντίστοιχων, με αυτών της Octavia5! Το κερασάκι βέβαια στην τούρτα είναι ο τεράστιος χώρος φόρτωσης. Υπό κανονικές συνθήκες ο όγκος του ανέρχεται στα 550 λτ., ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (δημιουργείται βέβαια μικρό σκαλοπάτι…) εκτοξεύεται στα 1.490 λτ. Όσον αφορά το τεχνικό σκέλος, όλα τα μηχανικά μέρη του νέου Rapid προέρχονται από τα ράφια του ομίλου VW. Για την κίνηση του μοντέλου, φροντίζουν 4 κινητήρες βενζίνης και 3 ντίζελ. Στη χώρα μας βέβαια, από τα τέλη του 2012 όπου και θα εισαχθεί επίσημα το μοντέλο, θα κυκλοφορήσει με τον 1.200άρη TSI των 105 ίππων και τον 1.4 TSI με τους 122 ίππους. Όσον αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, ο γνωστός 1.600άρης TDI με τους 90 και 105 ίππους θα δίνει κανονικά το παρών, ενώ μέσα στο 2013 θα ακολουθήσει και GreenLine έκδοση με ακόμα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Αν και επίσημα δεν ανακοινώθηκε η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθηθεί στο νέο Rapid, οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας άφησαν να εννοηθεί πως γίνονται προσπάθειες ώστε η έκδοση με τον TSI κινητήρα των 105 ίππων (η βασική έκδοση δηλαδή) να εκκινεί από τα 14.000 ευρώ!
Πηγή: 4troxoi.gr